piątek, 30 sierpnia 2013

Żałosna gra śląska ;))

Wczoraj nie zdążyłam dodać notki na temat mojego dnia. Więc najpierw pojechałam do kuzynki-Sary. Co okazało się, że dostałam PREZENT na który czekałam bardzo długoo. Ponieważ nie był dostępny w Polsce.. DOSTAŁAM PERFUM JUSTINAAAA AAAAA GIRLFRIEND CJWERNGIQJERNF *.*
Następnie pojechaliśmy na mecz-śląsk Wrocław, co okazał się totalną porażką 5:0 dla Sevilli ... W każdym bądź razie było dużo emocji z Justinem i jego filmikach mrrr. <33
Zdjęć nie zgrałam na komputer musze podać w linku ://
http://instagram.com/p/dm5XkqGtyo/
http://instagram.com/p/dmu9d2mtyL/

Teraz o dzisiejszym dniu :))
Do tego dnia przygotowywałam się już jakoś miesiąc, jechałam z moją przyjaciółką Aleksandrą na film 1D-This Is Us. Co prawda nie jestem directionerką, ale z ciekawości pojechałam, ponieważ Ola jest Directionerką.. <3 Bawiłyśmy się świetnie podczas filmu bioograficznego ( haha nie wiem jak to się pisze ) Tańczyłyśmy, śpiewałysmy było bardzo ciekawie. Film był świetny ! <33
( zdjęcia przy okazji dam w innej notce. )

czwartek, 29 sierpnia 2013

HejHeyHeloł

Dziś idę fryzjera z Olą [blog-http://grittygritty.blogspot.com/]. Robię grzywkę aaaaaa *.* Później jade do Wrocławia albo na mecz śląska lub do kuzyki-Sary. A wy co dzisiaj będziecie robić? Piszcie w komentarzach ;**


hahahah nie wiem po co to dodałam xd 

środa, 28 sierpnia 2013

Moja opinia na temat hejtów.

Ostatnio co drugi post to hejt. Ludzie czy wam się naprawde nudzi .. to jest żałosne. Nie trzeba hejtować żeby być fajnym. No bo kurde co wy z tego macie?! Kase, wille z basenem, sławe. NIE! Ośmiewaćie się tylko. Nie hejtuje. Wyrażam swoją opinie. [  http://www.youtube.com/watch?v=Cnb_OVW0Xzo  ]
A co wy sądzicie o '' HEJTACH '' Bo ja myśle, że są żałosne, do dupy, głupie. Dziękuje. Troszku się wkurzyłam. Papapapa miłej nocyy ;**


wtorek, 27 sierpnia 2013

Hej! :) Nie pisałam przez kilka dni, ponieważ nie miałam nic do opisania. Wczoraj spałam u mojej kuzynki-Wiktorii, było bardzo fajnie, później zadzwoniła do mnie przyjaciołka z pytaniem czy mogłabym wyjść na miasto z całą naszą paczką :) zgodziłam się! Tak więc po 15 byłam już gotowa i wyszłam pod eko, bo tam się miałyśmy spotkać, było super! Ten dzień na pewno zostanie w mojej pamięci na bardzo długo! Dziękuje Julka,Laura,Daria,Ola! <3 KOCHAM WAS! <3 A WY MACIE FAJNE WSPOMNIENIA Z PRZYJACIÓŁMI? NAPISZCIE W KOMENTARZU! pa ;*



Wszystkie jesteśmy Belieberkami, oprócz Oli.
Jest Directionerką <3

piątek, 23 sierpnia 2013

:DD

Siemka. Więc jak pisałam dodam zdjęcia z dzisiaj :D Było bardzo fajnie, byłam z Olą, Julką i Wojtkiem. Haaha było bardzo ciekawie, były także knucucia. Haha. Najpierw byłam z Ola, pojechałysmy rowerami do Komu, miejscowa kawiarnia. Następnie dołączył Wojtek. Pojechaliśmy ścieszką rowerową, robiłyśmy zdj., jechaliśmy nad zalew zjedliśmy frytki, tańczyłyśmy na scenie i się wygłupiałyśmy haha. W pewnym momencie zadzwoniła Juja ( Przyjaciółka ). Więc pojechaliśmy scieszką przez las. Zauważyłam bardzo fajną Górke haha więc my tacy szaloni zjechaliśmy po niej. Ja się bałam :oo Po czym zadzwoniła Julka a my o niej zapomniałyśmy więc pojechaliśmy po nią. Przyjechaliśmy W to miejsce razem ( Ja, Ola, Julka i Wojtek. ) I byłoo bardzo ciekawie. haha. Knuły i knuły. Niestety nie moge napisać co haha. Ale było fajnie :D Później znowu pojechaliśmy do komu i tak się rozjechaliśmy. Konieeec xd :)

P.S. BYła fajna lina *.* Na której Wojtuś się huśtał xd


Jadłam pączka :) -.-


Bleeeeeee. 

Haha to było do Wojtusia ;*

Ja. :D

haha my krejzi. 

śliczna Olaa <33

Elo. 

Szalony Wotuś ;*

Hej :))

Hej, mam na imię Oliwia. Mam 12 lat. Interesuje sie tańcem, bliżej hip-hop' em, fotografią, i spełnianiem marzenia. Jestem Belieberką od 2010roku. Słucham Pop'u, R&B, troche rocku i rapu. Hmm co by tu jeszcze napisać..?? Uwielbiam zwiedziać świat. Byłam na koncercie mojego najlepszego Idola Justina Bieberaa!!! ♥ ♥ ♥ Chyba tyle o sobie :oo Dzisiaj ide na zdjęcia z moja przyjaciółka Olą. Jak wróce to wstawie pod wieczór :)) Narazie tyle do zobaczenia ;*



Zdj. z Karpacza ;))