niedziela, 22 września 2013

LOLLY!!!!!!!!!!!

Jest '' Lolly '' jezuuuuuuuuuu tak długo czekałam *.* I jest świetne nooo. Czemu Justin musi być taki wspaniały ehh :/// Tekst jest no hmm nie ważne ale ogólnie piosenka, teledysk jest bardzo fajny dzięki Justinie heheh <333
http://www.youtube.com/watch?v=BiOmXeKyrxo




piątek, 20 września 2013

Życie.

Hej ;)) Szkoła mnie wykańcza. Dzisiaj miałam z każdego przedmiotu kartkówke -lolz. W szkole ogólnie fajnie poza nauką hehe. Ale w domu zamykam się w sobie, mam dosyć. Gasze światło zakładam słuchawki na uszy i płacze - codziennie wieczorem. I nikt o tym nie wie. Rycze jak opętana, serce mnie boli nikt tego nie widzi. Nikt nie pomoże oprócz mojej przyjaciółki- Darii. Ona jedyna z 6 mnie pociesza. Czasem czuje, że nikogo nie mam. Zowu wracaja problemy z tamtego roku. Jezuu.. 
Głównie chodzi o mojego byłego, który kocha inną. A mi się żyć nie chce jak o tym myśle. Nadal go kocham. -.- 

wtorek, 10 września 2013

trolololo, prosze żegnaj szkoło.

DAWNO NIE PISAŁAM! -.-
Więc tak dużo do opisania, ponieważ baaardzo dużo się działo. :))
W piątek, sobote i niedziele odbywały się dni karpia. Jak co roku w Miliczu. Przyjechały karuzele itp, przyjechali '' Bracia '' Dali koncert w niedziele. W sobote wybrałam się z moimi przyjaciółkami Olą, Julią, Laurą, Darią i bardzo dobrą koleżanką. Najpierw spotkałam się z Olą, Darią i Nikolą po czym poszłyśmy ścieszką rowerową po Juje. Następnie Dołączyła Laura. Pojechałyśmy na karuzele '' ławki '' i spotkałyśmy tam dziewczyny z '' aa '' nazywamy je tak bo chodzą do szkoły ad astra, nie wymeniamy wszystkich bo jest ich sporo. Czyli : Kają, Manią, Moniką, Zuzią, Michaliną, Lindą. Wygłupiałyśmy się chodziłyśmy itd. Przed 10:00 spotkałyśmy Alana. Mojego byłego z którym byłam 5 miesięcy..
 No i poszliśmy z nim na ławki i było fajnie wg. i się pogodziliśmy. Nie będę pisała więcej bo jest tego mnóstwooooooooooooooo, W niedziele teeż poszliśmy wróciłam przed 11:00 a rano nie mogłam wstać do szkoły haha. Były fajerwerki itp.
A jak wy spędziliście weekend. :))

p.s.
SZKOŁAAAAAAAA. JEST TYLE ZADANE I TYLE NAUKI, ŻE NA ŁEB DOSTJEE...
A i drugie p.s. haha Laura na dniach znalazła sobie chłopaka jej marzeń <33 Od zawsze jej się podobał *.* i się jakoś zgrało. SZCZĘŚCIA LAURA ;**

http://instagram.com/p/d9anwNGt76/
http://instagram.com/p/d-W0yAGt5c/
http://instagram.com/p/d-W8tTmt5u/
http://instagram.com/p/eFnJ7Omt13/

KOCHAM DARIĘ <3333333333333333333333 NAJMOCNIEJ <333333333333333 :*

niedziela, 1 września 2013

zakończenie wakacji.

Heloł ewri łan ;)) Już jutro szkóła ! Jak to zleciało :cc Wczoraj miałam zakończenie lata z kuzynką-Sarą,Wiktorią i bratem-Kacprem było tak boskoo *---* Mieliśmy ognisko siedzieliśmy do 12:00 w nocy w lesie. Potem jak się okazało pojechałam do Sary do Wrocławia. Zasnęłyśmy gdzieś o 2:00 :xx Rano się ubrałysmy pojechałyśmy do niej na grila i pod wieczór do centrum handlowego na zakupy do szkołyy :/// A wy jak spędziliście ostatnie dni wakacji? ;*
http://instagram.com/p/dsMrEbGtyr/
http://instagram.com/p/drMZ5amt3M/
http://instagram.com/p/dsM1-UmtzI/
http://instagram.com/p/dsCNNNGt9c/ Musiałam na ig bo nie zgrałam zdjęć, a musze iść spać, żeby się wyspać papa <3