środa, 23 października 2013

#MusicMondays

Siemkaa, jejku jak ja się ciesze. Już nie długo GRUDZIEŃ *.* A w grudniu?-''Believe 3D ''
I jeszcze #MusicMondays, w poniedziałki nowe piosenki. A #Heartbreaker????????? Tyle czekałam na too kjwfnkajgng *.* I płyta Miley te emocje <3 Ale Najbardziej jaram się filmem *.*
1. Heartbreaker
2. All that Maters
 3. Hold Tight







poniedziałek, 7 października 2013

Jest już HEARTBREAKER <3 Boże jakie perfekcyjne *.* Jest cudownee :cc Tyle na to czekałam :**
Ehh ale to u mnie nie za dobrze.. Gadałam z moimi koleżankami z klasy, nie za ciekawa rozmowa :D
Gadałyśmy o mnie, o tym, że ludzie z mojej miejscowości mają złą opinie o mnie.. a jej już się nie da zminić :/ Chodzi o to, że chodzą ploty, że się liże -.- Żeby jeszcze do tego doszło lol. Właśnie ktoś coś, źle usłyszy i bumm cały Milicz wali o tym tamto liże się o boże 12 lat chłopak o rok starszy ona chodzi z chłopakami nie z dziewczynami ( chodzi tu o koleżeństwo ). Szczerze??? Mi się lepiej gada, dogaduje z chłopakami, z nimi da się pogadać zależy też jaki charakter, wole z nimi niż z laseczkami które plotkują, gadają o mój boże kupiłam sobie nową bluzeczke o boże mam to mam tam to a rodzice kupili mi to NIE.  Ja nie jestesm taka ale ludzie tak gadają a ja nie jestem taka ja jestem no nie wiem jak to opisać szalona, yy głupia, kochliwa, chora na umyśle hahah, psychiczna xd Słowa moich przyjaciółek :D Oprócz chłopaków znam jeszcze dziewczyny które są moimi oprzyjaciółkami bo nie są takie jak one ( chodzi o ten opis dziewczyn ). Da się z nimi pogadać. Serio. Mam dość hejtów na asku, co to wgl. jest hejt boże ludzie żyją z tego? Nie walą to co mają na myśli z anonima a w prost nie mogą bo KOZAK W NECIE PIZDA W ŚWIECIE. :) KONIEC.


nie pale tylko do zdjęcia :) 

LOLZ RYJ MÓJ HEHE :*
<33

JELENA *.*

sobota, 5 października 2013

wkjefnaekjgfn

O BOŻE.. ALE DAWNO NIE PISAŁAM PRZEPRASZAMM..
Więc tak. Ostatnio dużo nauki wgl. nie mam czasu na nic :// Wczoraj byłam kupić vansy dla przyjaciółki *.* Dzisiaj ide na urodziny. Odbędą się one na - ognisku, joł. Bedzie vixa hahah <3
Vansy są takie jwnedkjfe, jeszcze mamy 1 prezent ale to juz tajemnica nie jestem pewna czy nie czyta mojego bliga więc nie napisze i nie wstawie zdj. vansów może jutro lub dzisiaj-wieczorem.
Założyłam nowego tumbrla *.*-http://betterlifepliz.tumblr.com/ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=bbEoRnaOIbs - kocham tą pisenkee <333