środa, 6 listopada 2013

Sanatorium.

Siemka :) Trafiłam do sanatorium z powodu-skoliozy kręgosłupa. Byłam już tu rok temu i było bardzo fajnie, normalne osoby i wgl. Przyjechałam do cro ( sanatorium ) dzisiaj. Patrze a tu-DZIUNIE SAME!
Jakaś masakra, nie ma z kim pogadać. Jest jedna osoba która WYDAJE się normalna ale jeszzcze jej nie znam. Zyczcie mi szczęścia... 


haha beka.

niedziela, 3 listopada 2013

życie zamienia się w koszmar.

Cześć wszystkim.
Dzisiś cos mnie popchnęło do tego, aby napisać o moim życiu. Bliżej o prywatną sprawe przyjacielską. Postaram napisać to w skrócie. 

W 5kl. poznałam 5 wspaniałych dziewczyn, miłych, ślicznych, niezwykłych. Wiedziałam, że coś w moim życiu się zmieni. Zaczęłyśmy się spotykać, nocować u siebie, wspierać się w każdej sytuacji nie ważne w jakiej. wkońcu zostałyśmy przyjaciółkami. Życie toczyło się dalej, wspaniale. Wakacje spędzone z nimi, to były niby zwykłe wakacje ale nadzwyczajne. 
Nadeszła 6 klasa. Dziewczyny poszły do gim. ja byłam najmłodsza. Poznały tam różnych ludzi, zakolegowali się, wszystko było ok, lecz one spoważniały, a Ja? ja spadłam na gorsze zrobiłam sie-dziecinna. Sama to zauważyłam. Zacząłyśmy się kłócić. Pewnego dnia już wszytsko minęło. Nie byłyśmy już nimi. Już minął tydzień a ja wciąż nie moge się przyzwyczić do tego, że się z nimi już nie przyjaźnie. Jednego dnia jest wspaniale, masz najlepsze przyjaciółki świata a na drugi dzień już ich nie masz. Chciałam dać nam trochę czasu, żeby zobaczyć jak nam na sobie zależy. Teraz zrozumiałam, że nie widze poza nimi życia, ale one już chyba nie chcą. Są złe na mnie i nie wiem jak mam to zminić. Chce żeby wiedziały, że spędziłam z nimi niesamoity czas i tęsknie za tym i za Nimi. Nie wiem co mam robić. 
Ale wszytsko jest okej dzięki moję kochanej przyjaciółki Oli, jej umiem tylko teraz zaufać <3 





piątek, 1 listopada 2013

Halloween

Cześć wszytkim :) 
Dziś notka będzie o-Halloween. Nie będę pisać jakieś notki długiej zadam pare pytań i napisze jak spędziłam halloween :D 
  • jak spędziliście halloween?
  • za co byliście przebrani? 
  • co zebraliście? 
  • z kim byliście? 
  • jak spędziliście halloween? 
  • zrobiliście sesjie halloweenową? 
Ja spędziłam halloween z moją przyjaciółką-Olą. Nie byłyśmy przebrane za nic, ponieważ nie musiałyśmy-haha. Tak naprawdę to byłyśmy w kinie. halloween jak halloween, ale dla mnei był świetny. Kupiłam sobie sweatshirst z napisem '' black coffee please ''.
Jutro ide z Ola na sesje zdjęciową. 
Ostatnio brakuje mi moich byłych przyjaciółek, głupia sprzeczka i straciłam wszystko, ale co mogę zrobić. 
A wy jak spędzicie jutro dzień? :D 



Pull&Bear 79.90 zł







środa, 23 października 2013

#MusicMondays

Siemkaa, jejku jak ja się ciesze. Już nie długo GRUDZIEŃ *.* A w grudniu?-''Believe 3D ''
I jeszcze #MusicMondays, w poniedziałki nowe piosenki. A #Heartbreaker????????? Tyle czekałam na too kjwfnkajgng *.* I płyta Miley te emocje <3 Ale Najbardziej jaram się filmem *.*
1. Heartbreaker
2. All that Maters
 3. Hold Tight







poniedziałek, 7 października 2013

Jest już HEARTBREAKER <3 Boże jakie perfekcyjne *.* Jest cudownee :cc Tyle na to czekałam :**
Ehh ale to u mnie nie za dobrze.. Gadałam z moimi koleżankami z klasy, nie za ciekawa rozmowa :D
Gadałyśmy o mnie, o tym, że ludzie z mojej miejscowości mają złą opinie o mnie.. a jej już się nie da zminić :/ Chodzi o to, że chodzą ploty, że się liże -.- Żeby jeszcze do tego doszło lol. Właśnie ktoś coś, źle usłyszy i bumm cały Milicz wali o tym tamto liże się o boże 12 lat chłopak o rok starszy ona chodzi z chłopakami nie z dziewczynami ( chodzi tu o koleżeństwo ). Szczerze??? Mi się lepiej gada, dogaduje z chłopakami, z nimi da się pogadać zależy też jaki charakter, wole z nimi niż z laseczkami które plotkują, gadają o mój boże kupiłam sobie nową bluzeczke o boże mam to mam tam to a rodzice kupili mi to NIE.  Ja nie jestesm taka ale ludzie tak gadają a ja nie jestem taka ja jestem no nie wiem jak to opisać szalona, yy głupia, kochliwa, chora na umyśle hahah, psychiczna xd Słowa moich przyjaciółek :D Oprócz chłopaków znam jeszcze dziewczyny które są moimi oprzyjaciółkami bo nie są takie jak one ( chodzi o ten opis dziewczyn ). Da się z nimi pogadać. Serio. Mam dość hejtów na asku, co to wgl. jest hejt boże ludzie żyją z tego? Nie walą to co mają na myśli z anonima a w prost nie mogą bo KOZAK W NECIE PIZDA W ŚWIECIE. :) KONIEC.


nie pale tylko do zdjęcia :) 

LOLZ RYJ MÓJ HEHE :*
<33

JELENA *.*

sobota, 5 października 2013

wkjefnaekjgfn

O BOŻE.. ALE DAWNO NIE PISAŁAM PRZEPRASZAMM..
Więc tak. Ostatnio dużo nauki wgl. nie mam czasu na nic :// Wczoraj byłam kupić vansy dla przyjaciółki *.* Dzisiaj ide na urodziny. Odbędą się one na - ognisku, joł. Bedzie vixa hahah <3
Vansy są takie jwnedkjfe, jeszcze mamy 1 prezent ale to juz tajemnica nie jestem pewna czy nie czyta mojego bliga więc nie napisze i nie wstawie zdj. vansów może jutro lub dzisiaj-wieczorem.
Założyłam nowego tumbrla *.*-http://betterlifepliz.tumblr.com/ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=bbEoRnaOIbs - kocham tą pisenkee <333

niedziela, 22 września 2013

LOLLY!!!!!!!!!!!

Jest '' Lolly '' jezuuuuuuuuuu tak długo czekałam *.* I jest świetne nooo. Czemu Justin musi być taki wspaniały ehh :/// Tekst jest no hmm nie ważne ale ogólnie piosenka, teledysk jest bardzo fajny dzięki Justinie heheh <333
http://www.youtube.com/watch?v=BiOmXeKyrxo